Przetargi

Grupa Żywiec zaprosiła pięć domów mediowych do przetargu

Grupa Żywiec SA rozpoczęła przetarg na obsługę w zakresie planowania i zakupu telewizji, radia, prasy, kina oraz internetu. Do przetargu...

Grupa Żywiec SA rozpoczęła przetarg na obsługę w zakresie planowania i zakupu telewizji, radia, prasy, kina oraz internetu. Do przetargu zaproszono pięć agencji mediowych: Zenith Media, Universal McCann, MediaCom Warszawa, MindShare Polska i Carat Polska. Od 2003 r. współpracą z Grupą Żywiec w zakresie, którego dotyczy przetarg, zajmował się dom mediowy Macroscope OMD (wcześniej pod nazwą Brand & Media OMD). Planowaniem i zakupem nośników reklamy zewnętrznej będzie nadal zajmował się dom mediowy Media Concept pracujący dla tego klienta od początku 2004 r. Wartość całego budżetu mediowego Grupy Żywiec, do której należą między innymi marki Żywiec, Warka, Tatra i Heineken, szacowana jest na 50 mln zł. Przetarg zakończy się w grudniu br. (PR)