Zagranica

Brytyjski Czerwony Krzyż rozstrzygnął przetarg na digital

W tym roku za działania digital odpowie agencja Zone.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FfZfdS_R647M%22%7D
Brytyjski Czerwony Krzyż rozstrzygnął przetarg na obsługę w digitalu. Swój budżet powierzył agencji Zone.
Zone obsłuży tę instytucję charytatywnie. Będzie odpowiadał za aktywizację internautów w celu podjęcia współpracy i niesienia pomocy potrzebującym.
Wcześniej brytyjski Czerwony Krzyż pracował z agencją Arthur London, a w 2013 r. – z Leagas Delaney.

(Campaign)