Kraj

Nissan rozpoczyna działania poprzedzające debiut modelu Murano

Nissan Poland rozpoczyna działania pre-launchowe związane z mającym wejść na polski rynek na początku przyszłego roku modelem Murano. Samochód będący...

Nissan Poland rozpoczyna działania pre-launchowe związane z mającym wejść na polski rynek na początku przyszłego roku modelem Murano. Samochód będący luksusowym pojazdem z napędem 4×4 jest na razie dostępny w USA i Japonii. W ramach realizowanego projektu Murano jest prezentowany na stronie internetowej www.nissan.pl, gdzie można się zarejestrować i otrzymywać newsletter na temat tego oraz innych modeli 4×4. Ta prezentacja będzie rozbudowywana. – W późniejszym czasie planujemy akcje mailingowe oraz ekskluzywne prezentacje – mówi Jarosław Jędrzejewski, zastępca kierownika komunikacji marketingowej w Nissan Poland. Przy projekcie koncern współpracuje z agencjami interaktywnymi Contium i K2. Nissan Murano to samochód z segmentu up-marketowego przeznaczony dla bardzo zamożnych osób w wieku powyżej 30 lat. Właściwa kampania launchowa wystartuje na początku 2005 r. W zakresie kreacji firma współpracuje z agencją DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy Optimum Media OMD. W 2003 r. Nissan Poland sprzedał 9584 auta osobowe, a wydatki reklamowe firmy w mediach wyniosły 22,4 mln zł (Expert Monitor). (PU)