Kraj

Boroń i Downar nowymi dyrektorami w MediaCom Warszawa

Na czele MBA stanął Maciej Boroń. Odpowiedzialność za R&D powierzono Mateuszowi Downarowi.

Boroń i Downar nowymi dyrektorami w MediaCom Warszawa
Maciej Boroń (na zdj. z lewej) i Mateusz Downar awansowali na stanowiska dyrektorskie w strukturach domu mediowego MediaCom Warszawa.

W ramach awansów Maciej Boroń objął stanowisko MBA directora i tym samym jest odpowiedzialny za rozwój i kierowanie zespołem MediaCom Beyond Advertising. Mateusz Downar objął funkcję R&D directora i będzie zajmował się poszukiwaniem nowych kierunków wzrostu agencji oraz i rozwojem produktu. Jest to nowe stanowisko w firmie. Obaj będą podlegać Tomaszowi Skowrońskiemu, managing partnerowi w zarządzie MediaCom Warszawa.

Maciej Boroń z MediaCom Warszawa związany jest od 2006 r. Od tamtego momentu przeszedł wszystkie szczeble kariery w pionie planning/biznes. Zdobywał doświadczenie w pracy dla klientów z kategorii m.in. FMCG, telekomunikacyjnej i ubezpieczenia. W 2012 r. dołączył do MediaCom Beyond Advertising, gdzie ostatnio jako head of content creation rozwijał strategiczne podejście do komunikacji z użyciem treści.

Mateusz Downar do zespołu MediaComu dołączył w 2010 r. Pracę rozpoczął w dziale MediaCom Business Science, gdzie współtworzył ofertę analityczną i badawczą MediaComu. Zaczynał od stanowiska research trainee, aż objął funkcję associate research directora. Doświadczenie zdobywał, realizując projekty dla klientów reprezentujących szerokie spektrum branż, od FMCG, przez telekomunikację, po farmaceutyki. Od 2013 r. odpowiadał, we współpracy z hubem analitycznym MediaCom Singapur, za projekty optymalizujące inwestycje mediowe realizowane na poziomie regionalnym i globalnym.