Przetargi

Ars Thanea prowadzi kampanię dla marki Kujawski

Pierwsza aktywacja związana jest z Dniem Babci (21 stycznia).

Ars Thanea prowadzi kampanię dla marki Kujawski
W ramach wygranego przetargu agencja Ars Thanea przygotowała kampanię pt. “Przepisy z szuflady” dla marki Kujawski (ZT Kruszwica). Ideą kampanii jest zebranie tradycyjnych, rodzinnych przepisów kulinarnych i przeniesienie ich w cyfrowy świat. Angażujące akcje specjalne prowadzone w ramach kampanii mają skłonić konsumentów do odnalezienia rodzinnych przepisów i przesłania ich na stronę www.przepisyzszuflady.pl.

Pierwsza aktywacja związana jest z Dniem Babci. Z tej okazji powstała specjalna aplikacja, która pomaga podzielić się zdjęciem babcinego przepisu, tworząc z niego kolorową, filmową 45-sekundową spersonalizowaną laurkę. Akcja odbywa się pod hasłem “Chwała Babciom!”. Do współpracy zaproszono blogerów – Kingę Paruzel, Qchenne Inspiracje oraz Kotlet.TV.

Akcję “Chwała Babciom!” realizują wspólnie Ars Thanea oraz Iconaris. Ars Thanea jest odpowiedzialna za kreację oraz wdrożenie działań marketingowych w obszarze digital zaplanowanych na cały br. Iconaris odpowiada za dobór mediów oraz promocję w ramach serwisu Zpierwszegotloczenia.pl oraz Fooder.pl.