Kraj

Budżet medialny obligacji wart ponad 12 mln zł

Centralne Biuro Maklerskie Pekao SA rozpisało przetarg na obsługę medialną kampanii reklamowej obligacji Skarbu Państwa. Wespół z Urzędem Zamówień Publicznych...

Centralne Biuro Maklerskie Pekao SA rozpisało przetarg na obsługę medialną kampanii reklamowej obligacji Skarbu Państwa. Wespół z Urzędem Zamówień Publicznych ogłoszono zaproszenie skierowane do domów mediowych, które mogą zgłaszać swój akces do 29 marca br. Budżet medialny kampanii zamyka się w kwocie 12,75 mln zł. Został on podzielony na dwie części. Pierwsza, w wysokości 9 mln zł, musi być wydana do końca grudnia br., zaś druga, 3,75 mln zł, od stycznia do kwietnia 2001 r. Obecnie trwa przetarg na obsługę kreatywną kampanii obligacji (budżet 3,4 mln zł), który ma zostać rozstrzygnięty do końca marca br. Bierze w nim udział 8 agencji reklamowych (Scholz & Friends, APL, McCann-Erickson, Manus Media Group, Gruppa 66, Legend Group, Hager Polska i BMS). Natomiast pod koniec lutego br. ma zostać rozpisany kolejny przetarg, tym razem dotyczący usług public relations. (JP)