M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

"Frankenstein" w Syrenie ze wsparciem marketingowym

Katarzyna Woźniak | 21 stycznia 2016, 06:00

Wczoraj wystartowała kampania promująca spektakl w reżyserii Bogusława Lindy w warszawskim Teatrze Syrena.

Wystartowała kampania promująca spektakl "Frankenstein" w Teatrze Syrena. Dwuetapowa kampania spektaklu ruszyła na outdoorze i w kinach od wczoraj. reżyserem spektaklu jest Bogusław Linda. W obsadzie zobaczymy m.in.: Eryka Lubosa, Jerzego Radziwiłowicza, Tomasza Sapryka i Wojciecha Zielińskiego. Zespół twórców to wybitni realizatorzy teatralni i filmowi, m.in.: Michał Lorenc (muzyka), Jagna Janicka (scenografia), Tomasz Matraszek, Katarzyna Łuszczyk (reżyseria światła) i Jarosław Staniek (choreografia).
Pierwsza fala kampanii obejmie plakaty spektaklu "Frankenstein”, a 30-sekundowe spoty wyświetlane będą
w kinach.
Kolejny etap, od 15 lutego do połowy marca, prowadzony będzie na wiatach przystankowych, metroboardach
i billboardach, w kinach, w stacjach radiowych Agory, RDC i Polskiego Radia, a także w prasie (m.in. "Metrocafe", "NaszeMiasto", "Gazeta Wyborcza") oraz w internecie.
Kreację kampanii przygotował i zrealizował Teatr Syrena wspólnie z Arturem Wesołowskim (foto) oraz Bogną Michalik – Bottega 311 (opracowanie graficzne). Za działania PR odpowiada agencja Publicity. Zakup i planowanie mediów – w zakresie własnym.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,