Kraj

Promocja kart Visa wydawanych przez PKO BP

Bank PKO BP, wspólnie z Visą International, rozpoczął promocję wydawanych przez siebie kart systemu Visa. Potrwa ona 5 miesięcy (do...

Bank PKO BP, wspólnie z Visą International, rozpoczął promocję wydawanych przez siebie kart systemu Visa. Potrwa ona 5 miesięcy (do końca czerwca br.) i polega na organizowaniu loterii dla posiadaczy kart Visa PKO BP wszystkich typów: Electron, karty z mikroprocesorem, Graffiti, Classic i Gold. Posiadacze tych kart muszą w czasie promocji dokonać co najmniej jednej transakcji płatniczej (bezgotówkowej). Raz w miesiącu losowane będą aparaty fotograficzne Kodak, a 27 lipca dwie nagrody główne – pięciodniowe wyjazdy na Olimpiadę Sydney 2000. Celem promocji, po sukcesie kart (jest ich ponad 2,3 mln), jest upowszechnienie funkcji płatniczej i nakłonienie do częstego korzystania z plastikowych pieniędzy. Jednocześnie z ogłoszeniem promocji, bank wprowadził nowy wzór graficzny kart Visa – ze zdjęciem gmachu opery w Sydney. Kampanię od strony kreacyjnej przygotowała agencja Dialog Galicja, bez udziału PZL, która jest w konsorcjum, które wygrało przetarg na obsługę PKO BP. Promocja będzie nagłośniona w prasie, radiu i w centrach handlowych (hostessy Dialog Galicja). Zakup i planowanie mediów powierzono Optimum Media (trzeci partner zwycięskiego konsorcjum). Agencja Visy Int. – Tequila Poland – zajmie się obsługą prawną kampanii i losowaniami. Budżetu kampanii nie podano. (JS)