Przetargi

Grey Group wygrała przetarg na obsługę marki Raffaello [wideo]

Agencja odpowiada za nową kampanię "Nenufaro".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FFVtZhn8iOqQ%22%7D

Grey Group Poland to pierwsza polska agencja, która przygotowała pomysł kreatywny, typografię oraz produkcję spotu TV dla marki Raffaello. Grey odpowiadała również za muzykę obecną w spocie „Nenufary”, który opiera się na 45-sekundowym spocie oraz krótszej, 30-sekundowej wersji  dostępnej od 1 lutego br. zarówno w Polsce, jak i rynkach Litwy, Łotwy, Estonii, Węgier, Rumunii i Bułgarii.
 
Za planowanie i zakup mediów odpowiada Vizeum. Za produkcję dom produkcyjny Lemon.