Kraj

"Auto Świat" wprowadza rozwiązania natywne

Oznaczenie informujące o tym, że tekst powstał we współpracy z klientem, ma być wyraźne, a cały materiał jest umieszczany w charakterystycznym layoucie.

“Auto Świat” (Ringier Axel Springer) wprowadza ofertę komunikacji natywnej dla klientów branży motoryzacyjnej. Jej wiodącym elementem ma być prezentacja wybranego modelu samochodu przygotowana w ścisłej współpracy z redakcją tygodnika.

W nowej propozycji proces przygotowania materiału rozpoczyna się od redakcyjnych testów auta. Dziennikarze tygodnika sami analizują cechy otrzymanego na określony czas samochodu, aby potem przygotować odpowiedni tekst. Dodatkowo dziennikarze “Auto Świat” prezentację wzbogacają materiałami wideo oraz galeriami zdjęć. Tak przygotowane artykuły będą publikowane w specjalnie stworzonej sekcji poświęconej określonemu modelowi samochodu.

Materiał jest dostępny w każdym z kanałów dystrybucji tygodnika – w prasie, internecie, na tabletach oraz w telefonach komórkowych. Oznaczenie informujące o tym, że tekst powstał we współpracy z klientem, ma być wyraźne, a cały materiał jest umieszczany w charakterystycznym layoucie.

Każda z sekcji prezentujących samochody promowana jest na stronie głównej Auto-swiat.pl w przygotowanych specjalnie dla oferty natywnej slotach reklamowych.