Kraj

Wedel poszerza portfolio czekolad

Spółka Lotte wciąż pracuje nad poszerzeniem portfolio, jest również jednym z niewielu producentów czekolady, który podniósł wydatki na reklamę.

Wedel poszerza portfolio czekolad
Wedel, marka z portfolio japońskiego Lotte Wedel, poszerza portfolio tabliczek czekoladowych. W ofercie pojawiły się trzy nowe smaki: mlecznej, gorzkiej i białej z oryginalnymi dodatkami. Wariant mleczny został wprowadzony na rynek z nadzieniem Pierrot. Czekoladę gorzką Wedel zaproponował z cząstkami grejpfrutowymi i chrupkami. Najnowszy wariant, czekolada biała, zawiera cząstki mango i chrupki. Nowe propozycje w portfolio mają być odpowiedzią na preferencje smakowe Polaków związane z potrzebą poszukiwania nowości i egzotycznych smaków. Wedel na razie nie informuje o przewidywanym wsparciu marketingowym dla produktów, ale zapowiada dalsze inwestycje w portfolio. W najbliższym czasie na rynek mają trafić dwa batony w polewie z czekolady karmelowej, ma się również powiększyć portfolio CzekoTubki o wariant sezonowy na Wielkanoc i nowy smak. Na lato Wedel zapowiada powrót formatu in-out ptasiego Mleczka Frappe.
Obecnie trwa kampania z udziałem nowego brand hero – Wargorra (MMP24 z 8 stycznia).
Według danych Kantar Media w ubiegłym roku Wedel wydał na reklamę 54,92 mln zł w porównaniu z 33,292 mln zł w 2014 r.