Kraj

Żywiec Zdrój sprowadził słońce do Warszawy

Marka wody źródlanej zorganizowała akcję, w ramach której do centrum Warszawy sprowadziła słońce.

Żywiec Zdrój sprowadził słońce do Warszawy
Żywiec Zdrój, marka wody mineralnej z portfolio Danone, w Blue Monday, czyli najsmutniejszy dzień w roku, zorganizowała specjalną akcję w centrum Warszawy. Na budynku Q22 zlokalizowanym w centrum miasta rozbłysła iluminacja, która stanowi część większego projektu pod nazwą “Podaruj słońce”. Za jego pośrednictwem marka Żywiec Zdrój ma zachęcać warszawiaków do dzielenia się pozytywnymi emocjami.
Projekt realizowany jest w ramach kampanii, która obejmuje wprowadzenie na rynek limitowanej edycji smakowych produktów Żywiec Zdrój w słonecznych opakowaniach, kampanię na nośnikach zewnętrznych, materiały POS i działania w punkcie sprzedaży oraz projekt “Podaruj słońce”.
Działania podzielono na dwie fazy: teaser i reveal. Projekt rozpoczął się 18 stycznia powieszeniem słońca na wieżowcu. Iluminacja w formie słońca włączana jest codziennie w godzinach 16-22. Start drugiego etapu wyznaczyła data Blue Monday, uznawanego za najbardziej depresyjny dzień w roku, czyli 25 stycznia. Dopiero w tym dniu ujawniono organizatora projektu Żywiec Zdrój. Ulicą Świętokrzyską przeszedł korowód złożony z tancerzy, zachęcających przechodniów do wspólnej zabawy i przeciwstawienia się “smutnemu poniedziałkowi”.

Akcja potrwa do 7 lutego – do tego dnia aktywna będzie strona internetowa, za pośrednictwem której można składać życzenia i dzielić się słońcem z innymi. Elementem kampanii promującej owocową stronę Żywiec Zdrój w limitowanej “słonecznej” edycji są też nośniki zewnętrzne oraz materiały POS.
Partnerem w realizacji instalacji świetlnej jest firma Echo Investment, właściciel budynku Q22, a wykonawcą agencja K2. Za działania PR akcji w fazie reveal odpowiada agencja Garden of Words.