Michał Kuczmierowski, dotychczasowy dyrektor biura zarządzania marką, będzie dyrektorem departamentu marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi Martę Konopkę, która powróci do poprzednio zajmowanej funkcji – dyrektora biura zarządzania marką.
Michał Kuczmierowski pracuje w PKO Banku Polskim od grudnia 2015 r. Z bankowością jest związany od sześciu lat. Wcześniej pracował w Banku Zachodnim WBK (Grupa Santander), gdzie do grudnia 2015 r. pełnił funkcję dyrektora Santander Universidades. Był odpowiedzialny za rozwój programu w Polsce – zarządzał działaniami biznesowymi i marketingowymi w segmencie studenckim oraz współpracą ze środowiskiem akademickim, m.in. w zakresie CSR, promocji marki, wspierania przedsiębiorczości oraz rozwoju biznesu. Zarządzał kampaniami marketingowymi i sprzedażowymi, a także zbudował sieć placówek Santander Universidades na uczelniach. Do 2013 r. pracował w obszarze direct banking przy wdrażaniu innowacyjnych usług płatniczych oraz niestandardowych rozwiązań kartowych i mobilnych.
Wcześniej, przez 10 lat, pracował w agencjach PR oraz agencjach reklamowych przy kampaniach marketingowych i komunikacyjnych, m.in. dla PZU, Ruchu czy Warty.