Kraj

Michał Kuczmierowski dyrektorem departamentu marketingu PKO Banku Polskiego

W PKO Banku Polskim pracuje od grudnia 2015 r.

Michał Kuczmierowski, dotychczasowy dyrektor biura zarządzania marką, będzie dyrektorem departamentu marketingu PKO Banku Polskiego. Zastąpi Martę Konopkę, która powróci do poprzednio zajmowanej funkcji – dyrektora biura zarządzania marką.

Michał Kuczmierowski pracuje w PKO Banku Polskim od grudnia 2015 r. Z bankowością jest związany od sześciu lat. Wcześniej pracował w Banku Zachodnim WBK (Grupa Santander), gdzie do grudnia 2015 r. pełnił funkcję dyrektora Santander Universidades. Był odpowiedzialny za rozwój programu w Polsce – zarządzał działaniami biznesowymi i marketingowymi w segmencie studenckim oraz współpracą ze środowiskiem akademickim, m.in. w zakresie CSR, promocji marki, wspierania przedsiębiorczości oraz rozwoju biznesu. Zarządzał kampaniami marketingowymi i sprzedażowymi, a także zbudował sieć placówek Santander Universidades na uczelniach. Do 2013 r. pracował w obszarze direct banking przy wdrażaniu innowacyjnych usług płatniczych oraz niestandardowych rozwiązań kartowych i mobilnych.

Wcześniej, przez 10 lat, pracował w agencjach PR oraz agencjach reklamowych przy kampaniach marketingowych i komunikacyjnych, m.in. dla PZU, Ruchu czy Warty.