Kraj

Sensors PR odpowiada za komunikację marketingową The Famous Grouse i The Macallan

Agencja Sensors Public Relations rozpoczęła realizację programu public relations dla marki The Famous Grouse, whisky produkowanej przez The Edrington Group,...

Agencja Sensors Public Relations rozpoczęła realizację programu public relations dla marki The Famous Grouse, whisky produkowanej przez The Edrington Group, największego niezależnego producenta whisky w Szkocji. Agencja odpowiedzialna jest za relaunch medialny marki na polskim rynku, a także program dla barmanów i szkolenia sił sprzedaży. Sensors Public Relations przygotowała również nowe layouty reklam na potrzeby kampanii w prasie branżowej. Kampania wystartuje w listopadzie br. The Famous Grouse to whisky typu blanded, sprzedawana w ponad 100 krajach świata. Równolegle do relaunchu The Famous Grouse The Edrington Group wprowadziła na polski rynek szkocką whisky premium The Macallan Single Malt. Sensors PR także odpowiada za launch medialny oraz cykl ekskluzywnych spotkań konsumenckich, które zaplanowane są na listopad i grudzień 2004. Obok marek whisky Sensors PR odpowiada za całość działań public relations dla Absolut Vodka oraz zapewnia wsparcie PR markom Luksusowa i Kijafa należącym do koncernu V&S Luksusowa Zielona Góra SA. Współpraca pomiędzy Sensors a The Edrington Group została nawiązana za pośrednictwem V&S Luksusowa Zielona Góra SA. (AMS)