Kraj

Big-Active ponownie wspiera dobre chwile

Startują 8-sekundowe billboardy sponsorskie wspierające sprzedaż zielonych herbat marki. Za koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FD5brvF_-HhM%22%7D
Wczoraj wystartowała kampania herbat zielonych marki Big-Active. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, serwisy VoD, a także reklamę online i promocje konsumenckie. Celem kampanii jest umacnianie pozycji marki jako lidera herbat zielonych oraz wzrost świadomości konsumentów w obrębie tego segmentu rynku.
Kampania realizowana jest pod hasłem “Dopełnienie dobrych chwil”. 8-sekundowe billboardy sponsorskie można zobaczyć w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Discovery, a także w kanałach tematycznych grupy Polsat i TVN. Ponadto spoty reklamowe pojawią się w internecie, w najpopularniejszych serwisach filmowych – głównie VoD.
Działania mediowe będzie uzupełniała szeroko zakrojona akcja samplingowa herbat zielonych Big-Active w saszetkach o smaku maliny z marakują oraz pigwy z granatem. W ośmiu największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln sztuk herbat.
Kampania potrwa do końca kwietnia br. Za jej koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Działania z zakresu PR i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab.