Wczoraj wystartowała kampania herbat zielonych marki Big-Active. Działania obejmą ogólnopolskie stacje telewizyjne, kanały tematyczne, serwisy VoD, a także reklamę online i promocje konsumenckie. Celem kampanii jest umacnianie pozycji marki jako lidera herbat zielonych oraz wzrost świadomości konsumentów w obrębie tego segmentu rynku.
Kampania realizowana jest pod hasłem “Dopełnienie dobrych chwil”. 8-sekundowe billboardy sponsorskie można zobaczyć w ogólnokrajowych stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, Polsat, TVN i Discovery, a także w kanałach tematycznych grupy Polsat i TVN. Ponadto spoty reklamowe pojawią się w internecie, w najpopularniejszych serwisach filmowych – głównie VoD.
Działania mediowe będzie uzupełniała szeroko zakrojona akcja samplingowa herbat zielonych Big-Active w saszetkach o smaku maliny z marakują oraz pigwy z granatem. W ośmiu największych miastach Polski rozdanych zostanie ponad 1 mln sztuk herbat.
Kampania potrwa do końca kwietnia br. Za jej koncept kreatywny oraz produkcję odpowiada agencja Engine. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MediaCom. Działania z zakresu PR i doradztwa komunikacyjnego prowadzi agencja BrandLab.