Zagranica

Tris Gates-Bonarius dołącza do FCB

Agencja ma nowego global executive creative directora.

Tris Gates-Bonarius dołącza do FCB
Chief client officer and worldwide account director Beiersdorf Erika Darmstaedter poinformowała, że do zespołu agencji dołącza Tris Gates-Bonarius jako global executive creative director. Będzie odpowiadać za kreatywne działania dla kluczowych marek obsługiwanych przez agencję (Nivea, Nivea Men, Eucerin i Hansaplast). Gates-Bonarius dołączyła do agencji wczoraj i będzie działać w Hamburgu.
Gates-Bonarius pracowała w Nowym Jorku dla marek L’Oreal, Garnier, Olay i Dove. Poprzednio pracowała w Amsterdamie dla Facebooka przy tworzeniu kreatywnego sklepu.

Przed dołączeniem do Facebooka Gates-Bonarius pracowała przez ponad dziesięć lat w Niemczech dla McCann Erickson i JWT. Wcześniej pracowała w Saatchi & Saatchi i globalnie odpowiadała za kreację dla marek Procter & Gamble, w tym Pampers, Iams i Eukanuba. Pracowała także w Londynie w AMV BBDO oraz Leo Burnett, gdzie była regionalnym dyrektorem kreatywnym dla wielu marek, w tym M&M Marsa i Procter & Gamble. Gates-Bonarius zastępuje Constantina Kaloffa, który pracował dla FCB przez trzy lata.