M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Joanna Jędrzejczyk bohaterką nowej kampanii wizerunkowej marki Reebok

Maciej Burlikowski | 2 lutego 2016, 06:00

Polska mistrzyni świata mieszanych sportów walki reklamuje markę w ramach kampanii "Be more human"; za projekt reklamowy odpowiadają: Shootme, FaceAddicted oraz Carat.

Marka Reebok startuje z najnowszą odsłoną kampanii „Be more human”, której bohaterką została Joanna Jędrzejczyk, mistrzyni świata mieszanych sportów walki. Kampania realizowana będzie w internecie, na outdoorze, w kinie, prasie oraz punktach sprzedaży.

- Wierzymy, że przyjmując styl życia, który promujemy pod hasłem "Be more human”, dołączamy do takich ludzi jak Joanna - zjednoczonych we wspólnym celu, którzy na treningach z ogromną satysfakcją dają z siebie absolutnie wszystko, często okupując to nieludzkim zmęczeniem i wysiłkiem - mówi Piotr Jurkowski, brand activation manager Reebok w Polsce.

Kampania będzie prowadzona m.in. na nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor), poprzez reklamy w prasie, internecie (w tym w mediach społecznościowych) oraz w kinach. Reklamy Reeboka ze sportsmenką będą także
widoczne w sklepach Reebok oraz sieci GoSport.

Za produkcję materiałów na potrzeby kampanii odpowiadało studio produkcyjne Shootme, za działania w mediach digital odpowiada agencja FaceAddicted, planowaniem i zakupem mediów zajął się zaś dom mediowy Carat.

Przypomnijmy, że Joanna Jędrzejczyk jest także bohaterką najnowszej kampanii reklamowej marki Samsung.

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,