Kraj

Sport-Time reprezentuje Billabong, producenta odzieży do sportów ekstremalnych

Billabong, australijska firma i marka odzieżowa specjalizująca się w kolekcjach dla młodych, aktywnych, wielbicieli sportów ekstremalnych, ma od teraz w...

Billabong, australijska firma i marka odzieżowa specjalizująca się w kolekcjach dla młodych, aktywnych, wielbicieli sportów ekstremalnych, ma od teraz w Polsce przedstawiciela, którym została spółka Sport-Time. Billabong jest obecny na naszym rynku od 4 lat, ale dopiero od tego momentu deklaruje dynamiczną obecność wśród potencjalnych klientów. Powstał polski team marki. W jej skład wchodzą: Dorota Staszewska, wielokrotna mistrzyni świata w windsurfingu, Anna Grzelińska, mistrzyni Polski w kitesurfingu, Adam “Adaś” Dudziński, mistrz Polski juniorów w windsurfingu, oraz Billabong Herman Team uprawiający freestyle’owy snowboard na czele z liderem Sebastianem Hermanowskim. Polski team Billabong będzie reprezentować markę na imprezach środowiskowych, np. z okazji otwarcia kolejnego sezonu snowboardowego. – Kolejnym przykładem lansowania marki jest budowa profesjonalnego snowparku w Szczyrku, gdzie jesteśmy obecni. Planujemy też wykorzystanie w promocji tytułów dla zwolenników sportów ekstremalnych – powiedział Grzegorz Jękot, prezes Sport-Time. Kierowana przez niego spółka blisko współpracuje z Beskidzkim Stowarzyszeniem Snowboardowym. Billabong powstał na początku lat 70. i był powiązany z surfingiem. Po paru latach wszedł na rynki w USA, Japonii i w Europie. Od 1991 r. ma europejską centralę we Francji. Obecnie działa w 65 krajach, zatrudnia ponad 1000 osób. Jest firmą notowaną na giełdzie papierów wartościowych, a jej obroty to ponad 625 mln dol. rocznie. W roku 2001 Billabong wykupił amerykańską firmę skateboardową Element oraz Von Zipper produkującą okulary słoneczne. W ofercie Billabong są cztery linie produktów: Urban, czyli kolekcja uliczna dla pasjonatów deskorolki, snowboardu, surfingu; Pure – ubrania wysokiej jakości dla osób lubiących dobrze wyglądać; Soul – kolekcja z naturalnych, specjalnie rozmiękczanych materiałów, oraz Vintage – kolekcja retro nawiązująca do mody lat 70. (KP)