Joanna Brodzik i Paweł Wilczak występują w najnowszej wspólnej kampanii reklamowej Polkomtela, operatora sieci Plus, w której promuje on najtańszy na rynku – jak twierdzi – abonament dla rodzin.
W ofercie JA + Rodzina za 69,99 zł miesięcznie trzy osoby mogą mieć nielimitowane rozmowy na komórki i współdzielony internet.
Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH).
Kreację przygotowała agencja Grey Group. Scenariusz reklamy napisali Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, a wyreżyserował ją Bartek Ignaciuk. Produkcją zajęło się studio TFP, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Vizeum, który w wyniku wygranego niedawno przetargu przejął obsługę budżetu mediowego Polkomtela i Cyfrowego Polsatu.
Oferta SmartDom, w ramach której oferowana jest ta taryfa, to program łączący oferty usług telekomunikacyjnych Plusa i telewizyjnych platformy satelitarnej Cyfrowego Polsatu.