Kraj

Brodzik i Wilczak reklamują "najtańszy" abonament dla rodzin od Plusa

69,99 zł miesięcznie za trzy karty SIM. Kampanię przygotowały Grey i Vizeum.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FQsc8XcID7wc%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Joanna Brodzik i Paweł Wilczak występują w najnowszej wspólnej kampanii reklamowej Polkomtela, operatora sieci Plus, w której promuje on najtańszy na rynku – jak twierdzi – abonament dla rodzin.

W ofercie JA + Rodzina za 69,99 zł miesięcznie trzy osoby mogą mieć nielimitowane rozmowy na komórki i współdzielony internet.

Kampania prowadzona jest w telewizji, radiu, internecie i na nośnikach reklamy zewnętrznej (OOH).

Kreację przygotowała agencja Grey Group. Scenariusz reklamy napisali Szymon Demirkol i Jacek Wójcik, a wyreżyserował ją Bartek Ignaciuk. Produkcją zajęło się studio TFP, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy Vizeum, który w wyniku wygranego niedawno przetargu przejął obsługę budżetu mediowego Polkomtela i Cyfrowego Polsatu.

Oferta SmartDom, w ramach której oferowana jest ta taryfa, to program łączący oferty usług telekomunikacyjnych Plusa i telewizyjnych platformy satelitarnej Cyfrowego Polsatu.