M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Jowita Michalska chief marketing officerem Burda International

Piotr Machul | 3 lutego 2016, 06:00

Będzie odpowiadać za rynek polski i czeski.

W oddziałach Burda International w Polsce i Czechach zostało utworzone nowe stanowisko chief marketing officera. Objęła je Jowita Michalska.

Utworzenie stanowiska CMO w strukturze Burda International jest jednym z elementów zmiany, jaką firma rozpoczęła w procesie transformacji cyfrowej. Jowita Michalska będzie jedną z kluczowych osób odpowiedzialnych w organizacji za przeprowadzenie firmy przez proces digitalizacji i poszukiwania nowych modeli biznesowych.

Jowita Michalska to doświadczony menedżer z prawie 20-letnim doświadczeniem na rynku strategii biznesowej, marketingu i mediów. Odpowiadała za wielokrotnie nagradzane kampanie reklamowe, m.in. wprowadzenie na rynek marki Heyah. Pełniła też funkcję doradcy prezesa i dyrektora marketingu Polskiej Grupy Energetycznej.

Przez ostatnie półtora roku byłą prezesem firmy doradczej TechFuture.

 

Czytaj więcej na temat: , , , ,