Kraj

Gong gra w pinballa dla EB [wideo]

Aktywacja digitalowa będzie wspierana od przyszłego tygodnia w telewizji.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F4PLwUUuaCms%22%7D
W najnowszej aktywacji internetowej EB (Grupa Żywiec) marka zaprasza fanów do zmierzenia się z pinballem EB. Aby wziąć udział w zabawie, należy wejść na stronę www.czasnaeb.pl, rozegrać grę i pobić rekord z lat 90. Aby wygrać jedną z nagród, trzeba zdobyć co najmniej 1 286 736 punktów i odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagroda główna
 to maszyna Pinball
 wraz z zapasem piwa EB na rok oraz 100 odtwarzaczy Boombox EB marki Berlin współpracujących z każdym smartfonem.

Konkurs potrwa do 10 marca br. Od przyszłego tygodnia w telewizji emitowany będzie także spot, który będzie komunikował aktywację “Pinball EB”.

Działania digital dla marki EB realizuje agencja Gong, która odpowiada także za kreację spotu. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG.

Przypomnijmy, że wciąż trwa przetarg na wybór agencji kreatywnej dla marki EB, są w nim dwie agencje, których nazw nie podano. Obecnie koncepty są na etapie badań.