W najnowszej aktywacji internetowej EB (Grupa Żywiec) marka zaprasza fanów do zmierzenia się z pinballem EB. Aby wziąć udział w zabawie, należy wejść na stronę www.czasnaeb.pl, rozegrać grę i pobić rekord z lat 90. Aby wygrać jedną z nagród, trzeba zdobyć co najmniej 1 286 736 punktów i odpowiedzieć na jedno pytanie. Nagroda główna to maszyna Pinball wraz z zapasem piwa EB na rok oraz 100 odtwarzaczy Boombox EB marki Berlin współpracujących z każdym smartfonem.
Konkurs potrwa do 10 marca br. Od przyszłego tygodnia w telewizji emitowany będzie także spot, który będzie komunikował aktywację “Pinball EB”.
Działania digital dla marki EB realizuje agencja Gong, która odpowiada także za kreację spotu. Media zaplanował i zakupił dom mediowy SMG.
Przypomnijmy, że wciąż trwa przetarg na wybór agencji kreatywnej dla marki EB, są w nim dwie agencje, których nazw nie podano. Obecnie koncepty są na etapie badań.