Kraj

Redan nadal rośnie

Sprzedaż Grupy wzrosła w styczniu 2016 r. o 11 proc. w porównaniu z analogicznym okresem w roku ubiegłym.

O 11 proc. do 38 mln zł wzrosła w styczniu br. sprzedaż Grupy Redan w porównaniu z tym samym okresem poprzedniego roku. Poprawa obrotów ma być efektem kontynuacji dynamicznego wzrostu sieci TXM Textilmarket.
Powierzchnia wszystkich punktów sprzedaży należących do Redan SA na koniec stycznia wyniosła 120,7 tys. mkw., co oznacza wzrost o 11 proc. w odniesieniu do stycznia 2015 r.
TXM Textilmarket odnotował dynamikę na poziomie 17 proc. Obroty w segmencie modowym również wzrosły na poziomie 3 proc. Sieć dyskontowa TXM Textilmarket w minionym miesiącu zapewniła 22 mln zł obrotu, czyli o 17 proc. więcej niż w analogicznym okresie 2015 r. Sieć sprzedaży sektora dyskontowego liczyła na koniec stycznia 356 sklepów własnych o łącznej powierzchni 78,8 tys. mkw. i była o 17 proc. większa niż na koniec stycznia 2015 r.
Trend wzrostowy utrzymuje się również w segmencie modowym. Styczniowa sprzedaż odzieży
i akcesoriów marek Top Secret, Troll i Drywash wyniosła 16 mln zł i była o 3 proc. wyższa niż przed rokiem – informuje biuro prasowe spółki Redan.