M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sylwia Chada będzie współzarządzać studiem Epic Makers

Piotr Machul | 8 lutego 2016, 06:00

Jako dyrektor biznesu Chada zajmie się przede wszystkim realizacją budżetu firmy.

Do zespołu Epic Makers, studia produkcji internetowych, dołączyła Sylwia Chada. Na stanowisku dyrektora biznesu, wspólnie z Łukaszem Grzejkiem, będzie zarządzać Epic Makers i tworzyć strategię dalszego rozwoju sieci.

Sylwia Chada z rynkiem mediów związana jest od 18 lat. Poprzednio była dyrektorem produktu wideo i sprzedaży produktów premium w biurze reklamy Media Impact Polska. Wcześniej pracowała w firmie Atmedia Interactive, a także w Wydawnictwie Bauer i Grupie Polskapresse oraz w domach mediowych m.in. Starcom (SMG) i Pan Media Western.

Epic Makers to największa pod względem liczby twórców i zasięgu sieć partnerstw YouTube w Polsce oraz producent wideo.

Firma podaje, że ponad 460 kanałów zrzeszonych w sieci ma ponad 17,3 mln stałych widzów (subskrybentów) i łączny zasięg ponad 205 mln wyświetleń miesięcznie.

 

Czytaj więcej na temat: , , , , , , , , ,