Kraj

Reklama na czasie: pogoda czasem rozczarowuje, ale nie oferta UPC

Operator kablowy rusza z nową odsłoną kampanii z MegaRodzinką. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2F10RyBR1PNg8%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
UPC Polska, operator największej w kraju sieci telewizji kablowej, rusza z nową odsłoną kampanii reklamowej wykorzystującej format MegaRodzinka.  

Tym razem reklamowa rodzinka (w rolach dorosłych: Sylwia Gliwa i Tomasz Sobczak) wybiera się w góry, na narty. Tegoroczna zima może jednak rozczarować i nie zmieni tego nawet najbardziej kreatywny pomysł na to jak ulepić bałwana, gdy brakuje śniegu. Na szczęście bohaterowie mają do dyspozycji ofertę rozrywki telewizyjnej i internetowej dzięki ofercie UPC (operator reklamuje telewizję w pakiecie z internetem od 19,50 zł/miesięcznie).

Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.