Kraj

Gedeon Richter wraca do agencji NuOrder

Stworzony przez agencję serwis będzie również landing pagem globalnej kampanii planowanej przez Gedeon Richter.

Agencja reklamowa NuOrder ponownie będzie obsługiwać firmę farmaceutyczną Gedeon Richter. W ramach współpracy NuOrder będzie odpowiadać za stworzenie kontentowej strony internetowej na temat mięśniaków macicy. Celem stworzenia strony jest pomoc kobietom, które szukają rzetelnych informacji na ten temat.   

Stworzony przez NuOrder serwis będzie również landing pagem globalnej kampanii planowanej przez Gedeon Richter, której celem będzie budowanie świadomości zagrożeń związanych z tym schorzeniem.

Agencja NuOrder współpracowała z firmą Gedeon Richter w 2011 r. Przeprowadziła wtedy kampanię, której celem było edukowanie Polaków na temat antykoncepcji po stosunku. W ramach współpracy NuOrder zbudował serwis Wpadka.pl, przeprowadził kampanię performance marketingu i kampanię indoorową.