Zagranica

Ojcowie jako nadworni fryzjerzy swoich córek

Rusza odsłona kampanii Pantene pod hasłem "Strong is beautiful".

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FKXPvh8kMFek%22%7D
Marka z portfolio P&G, Pantene, wystartowała w Wielkiej Brytanii i Stanach z odsłoną kampanii realizowanej przez Grey. Kampania miała premierę podczas SuperBowl. W spocie, którego koncepcja kreatywna opiera się na relacji ojców i córek, wystąpili zawodnicy Pittsburgh Steelers, Dallas Cowboys oraz New Orleans. W filmach promocyjnych wystąpili razem z córkami w różnym wieku, a zadaniem ojców było wzięcie udziału w konkursie na najlepszą fryzurę.
Głównym komunikatem kampanii jest ustalenie, że dziewczynki, w których wychowaniu uczestniczą ojcowie, wyrastają na silniejsze kobiety. Kampania będzie miała odsłony w telewizji i internecie. Dodatkowe działania będą również prowadzone w social mediach.

(AdWeek)