Kraj

Maciej Skrzypczak managing directorem Lubię To - Linked by Isobar

Maciej Bielicki będzie odpowiadał teraz za budowę i globalny rozwój nowego strategicznego produktu - międzynarodowej moderacji internetowej.

Maciej Skrzypczak managing directorem Lubię To - Linked by Isobar
Maciej Skrzypczak, dotychczas pełniący funkcję chief operating officera agencji Lubię To – Linked by Isobar, zastąpił Macieja Bielickiego, na stanowisku zarządzającego agencją.

Skrzypczak wspólnie z Maciejem Bielickim, Yurim Drabentem i Pawłem Ostrowskim współtworzył agencję Lubię To. W 2014 r. jako część Grupy Socializer agencja dołączyła do Dentsu Aegis Network Polska. Przez ostatnie pięć lat Skrzypczak, pełniąc kolejno funkcje client service directora i chief operating officera, odpowiadał za rozwój i zarządzanie działem client service.

Maciej Bielicki, który przez ostatnie sześć lat kierował agencją, pozostaje członkiem zarządu Lubię To – Linked by Isobar. Będzie odpowiadał za budowę i globalny rozwój nowego strategicznego produktu – międzynarodowej moderacji internetowej wykorzystującej zaawansowane rozwiązania technologiczne. – Cieszę się, że pozostając w strukturach agencji, będę mógł rozwijać tak skomplikowany projekt, jakim jest usługa globalnej moderacji i lokalizacji contentu. To dla mnie nowe wyzwanie, które podejmuję z tym większą przyjemnością, że od początku uczestniczyłem w tworzeniu rozwiązań przeznaczonych na rynki globalne. To projekt o bardzo dużym potencjale biznesowym – komentuje Bielicki.