Zagranica

Axa szuka agencji kreatywnej na Wyspach

Marka ubezpieczeniowa poszukuje podmiotu do obsługi reklamowej w Anglii.

Axa poszukuje agencji do obsługi reklamowej na terenie Wysp Brytyjskich. Od 2013 r. ubezpieczyciel współpracował z Kitcatt Nøhr. Agencja odpowiadała za budżet cyfrowy oraz social media marki.
W ubiegłym roku agencja stworzyła specjalną platformę dla marki, która koncentrowała się na gromadzeniu historii z udziałem prawdziwych ludzi. Działania objęły telewizję, OOH, reklamę prasową i działania cyfrowe. W 2014 r. Axa sponsorowała program “Stand Up to Cancer” w kanale Channel 4. Prezentowała również poklatkowe produkcje stworzone przez Kitcatt Nøhr.

Publicis Worldwide odpowiada za globalną obsługę budżetu reklamowego Axa. Publicis Paris stworzył kampanię pod koniec ubiegłego roku, której bohaterem był mężczyzna zaatakowany przez stworzenie z czułkami. Za planowanie i zakup mediów dla Axa odpowiada Havas Media.

(Campaign)