Kraj

Paweł Grochowski partnership development managerem w Sociomantic Labs

Oprócz pojawienia się nowej osoby w zespole doszło również do istotnych awansów.

Do warszawskiego zespołu Sociomantic Labs dołączył Paweł Grochowski. Objął on nowo utworzone stanowisko partnership development managera i odpowiada za relacje z wydawcami w regionie Europy Środkowo-Wschodniej CEE. Grochowski wcześniej pracował m.in. w Optimise na stanowisku publisher directora czy w Zanox jako head of
publisher sales w regionie CEE.

Zmiany w polskim oddziale firmy dotyczyły także awansów. Mariusz Pawełczyk ze stanowiska sales directora CEE awansował na commercial directora CEE. Odpowiada za ogół działań biznesowych oraz nadzór nad rynkami w regionie Europy Środkowej i Wschodniej. Z firmą jest związany od prawie pięciu lat. Przed dołączeniem do Sociomantic Labs jako dyrektor marketingu w PKP Intercity SA był odpowiedzialny za strategię marketingową spółki.

Kolejny awans dotyczy Małgorzaty Sułek, która przeszła ze stanowiska senior account managera na stanowisko head of account management. Do jej zadań należy kierowanie zespołem odpowiadającym za obsługę klientów na rynkach CEE oraz nadzór nad realizacją kampanii reklamowych kluczowych klientów. Sułek pracuje w Sociomantic od ponad czterech lat. Przed dołączeniem do firmy pracowała jako account manager w firmie TradeDoubler.

Z kolei Beata Banaś awansowała z marketing managera CEE na stanowisko marketing managera EMEA. Odpowiada za realizację strategii marketingowej i PR firmy w Europie, w tym na rynku rosyjskim, a także
w regionie Bliskiego Wschodu i Afryki. Banaś przed dołączeniem do firmy pracowała dla Goldbach
Audience, obecnie Stroer Digital Media, na stanowisku PR & marketing managera.