Zagranica

Volvo wybiega w przyszłość w najnowszej kampanii

Nowa kampania Volvo stawia marketerowi ambitne wyzwania.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FvqlaV1SAqGE%22%7D
Volvo Cars wystartowało z nową kampanią, w której prezentuje wizję funkcjonalności swojej marki. W spocie marka zapowiada, że jej celem jest osiągnięcie takiego stanu rozwoju i wdrożenia technologii, żeby do 2020 r. nikt nie został zabity lub ranny w wyniku prowadzenia samochodu marki Volvo. Za kreację spotu odpowiada agencja Forsman & Bodenfors w Göteborgu. Bohaterką spotu jest nastoletnia dziewczyna, która podróżuje samochodem i przez okno pojazdu obserwuje otoczenie, zastanawiając się nad przyszłością środowiska i komunikacji.

Volvo Cars rozstrzygnęło przetarg na obsługę kreatywną w grudniu 2015 r. Od czerwca ubiegłego roku dla marketera nie pracuje już Grey London. Głównym “bohaterem” spotu jest model XC90 SUV, który otrzymał nagrodę Euro NCAPs 2015 Best in Class w dwóch kategoriach: dla samochodów dużych off-roadowych oraz w kategorii wydajności.

(Campaign)