Zagranica

Konflikt między organizacjami piłkarskimi a mediami może zachwiać wizerunkami brytyjskich sponsorów piłki nożnej

Zdaniem gazet działania Premier League, League Cup i Football League mogą zachwiać wizerunkami sponsorów piłki nożnej w Wielkiej Brytanii. Media...

Zdaniem gazet działania Premier League, League Cup i Football League mogą zachwiać wizerunkami sponsorów piłki nożnej w Wielkiej Brytanii. Media zostały rozdrażnione tym, że od dłuższego czasu nie mogą się porozumieć z organizacjami prowadzącymi rozgrywki piłkarskie na Wyspach na temat dostarczenia usług związanych ze stronami internetowymi gazet i serwisów mobilnych. Negocjacje zostały zerwane, a gazety napisały, że organizatorzy rozgrywek ujawnili czystą chciwość. Media argumentowały też, że mogły na tym stracić nawet 30 mln funtów. W odwecie za działania środowiska piłkarskiego media “ocenzurowały” weekendowe materiały na temat głównych sponsorów rozgrywek Premier League, League Cup i Football League, którymi są Barclays, Carling i Coca-Cola. Może to mieć wpływ na osłabienie wizerunku tych firm. Kierownictwo Coca-Coli zapowiedziało, że przyjrzy się sytuacji. Firma Barclays nie skomentowała konfliktu. (“BrandRepublic”)