Zagranica

Hilton namawia do bezpośrednich rezerwacji

Sieć hoteli startuje z globalną kampanią telewizyjną.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FtBHlqGa7a6I%22%7D
Hilton Worldwide, sieć hoteli, rozpoczął globalną kampanię zachęcającą do rezerwacji bezpośrednio zamiast używania stron pośredników.
Za kreację odpowiada agencja Fold7.

To pierwsza praca agencji dla tego klienta po przetargu rozstrzygniętym na początku tego roku.
W tle słyszymy piosenkę The Roling Stones “I can’t get no satisfaction” – ideą spotu jest wykazanie, że prawdziwie satysfakcjonujące jest bukowanie hoteli bezpośrednio, a nie bezmyślne klikanie w oferty.
Za postprodukcję odpowiada Stink Productions.
Kampania będzie miała odsłony w telewizji, w mediach cyfrowych, w kinach, w OOH. Za planowanie i zakup mediów odpowiada OMD LA. Kampania będzie miała odsłony w Wielkiej Brytanii, USA, w kilku krajach Europy. na Bliskim Wschodzie, na terenach Azji i Pacyfiku, w krajach Ameryki Łacińskiej i Kanady.

(Campaign)