M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Dominika Maison i Iza Rudak wspólnie tworzą butik badawczy

Tomasz Wygnański | 19 lutego 2016, 06:00

Nowy podmiot będzie nazywał się Maison & Partners.

Dominika Maison i Iza Rudak startują z butikiem badawczym Maison & Partners. - Rzeczywistość dzisiejszych konsumentów stała się bardzo złożona, a ich zachowania coraz trudniejsze do przewidzenia, profesjonalne doradztwo konsumenckie wymaga angażowania na potrzeby biznesu narzędzi dotychczas zarezerwowanych dla świata nauki – mówi Dominika Maison, założycielka i chief science partner.  - Mamy wieloletnie doświadczenie w badaniu postaw konsumenckich zdobyte zarówno na zagranicznych uniwersytetach, jak i w światowych korporacjach. To unikatowa mieszanka – dodaje.

Maison & Partners zastąpi Dom Badawczy Maison, który funkcjonuje na rynku od 10 lat. Objęcie przez Izę Rudak stanowiska managing partnera ma otworzyć nowy etap w działalności firmy, 

Dominika Maison - president & chief science partner łączy praktykę badań konsumenckich z pracą naukową. Jest profesorem psychologii UW. Prowadzi badania naukowe z zakresu utajonych postaw konsumenckich, postaw i zachowań finansowych oraz marketingu społecznego. W latach 2003-2007 prezes PTBRiO, obecnie przedstawicielka ESOMAR na Polskę.

Iza Rudak managing partner w Maison & Partners to psycholog społeczny, absolwentka Uniwersytetu Wrocławskiego i Akademii Muzycznej we Wrocławiu, stypendystka Uniwersytetu Walijskiego. W latach 1998- 2012 dyrektor badań jakościowych Pentor Research International, 2012-2015 client service director w TNS Polska, odpowiedzialna za badania jakościowe oraz uczestniczka. Od 2012 r. prezes Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii.