M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Mercedes wspiera reklamowo wersję AMG klasy C Coupe [wideo]

Maciej Florek | 19 lutego 2016, 06:00

Kampanię przygotowały ZOG i BBDO Warszawa.

Rozpoczęła się kampania reklamowa dla Mercedes-Benz Polska przygotowana dla najnowszego Mercedesa-AMG Klasy C Coupe. Działania promocyjne realizowane są w kilku kanałach komunikacji  (offline & online). Kampania TV emitowana jest zarówno w stacjach ogólnopolskich, jak i w kanałach tematycznych. Wykorzystywany format to spot 30-sekundowy.


Medium uzupełniającym jest prasa. Kampania obejmuje zarówno magazyny opiniotwórcze, jak i tytuły  lifestyle'owe, w planie znalazły się wydania tradycyjne oraz wersje na tablety.

Kampania potrwa do końca lutego. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy ZenithOptimedia Group, adaptacje materiałów kreatywnych przygotowała agencja BBDO Warszawa.