M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Nowy direct.money.pl - WP odświeża ofertę e-commerce finansowego

Maciej Burlikowski | 19 lutego 2016, 06:00

Nową odsłonę serwisu promuje kampania.

Grupa Wirtualna Polska odświeża serwis direct.money.pl, czyli markę, pod którą prowadzi działalność w obszarze e-commerce finansowego. Direct.money.pl to m.in. porównywarka ponad 1 tys. produktów finansowych oraz ubezpieczeniowych 140 instytucji oraz program afiliacyjny, w kramach którego działa 3,5 tys. partnerów. Z paltformą współpracuje kilkudziesięciu blogerów finansowych. Wprowadzenie nowego serwisu wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem "Łączymy Polaków ze światem finansów”.

Aktywności te poprzedził rebranding marki: nowe logo opatrzono hasłem "eksperci w finansach", które ma pozycjonować serwis jako specjalistę w doradzaniu w wyborze produktów finansowych w internecie i poza nim. Twórcy serwisu chcą, by direct.money.pl był platformą pierwszego wyboru, jeśli chodzi o porównywanie i zakup produktów finansowych i ubezpieczeniowych dostępnych na rynku.

- Direct.money.pl to serwis 2.0 odpowiadający potrzebom i wysokim wymaganiom współczesnych konsumentów. Zapewnia nie tylko nieograniczony do nich dostęp, 24/7, z komputerów stacjonarnych, laptopów, urządzeń mobilnych, ale też profesjonalną obsługę call center i szybki kontakt SMS. W ofercie serwisu jest w tej chwili ponad 1000 pozycji: kredytów, szybkich pożyczek, lokat, kart i kont, ubezpieczeń, produktów oszczędnościowych oraz inwestycyjnych, a także energetycznych i komunikacyjnych ze 140 instytucji – mówi Konrad Pluciński, menedżer ds. komunikacji i rozwoju produktów finansowych w Grupie Wirtualna Polska.
 
Nową odsłonę serwisu wspiera kampania wizerunkowa pod hasłem "Łączymy Polaków ze światem finansów” - głównie w kanałach własnych grupy WP, money.pl i Wirtualnej Polski.