Kraj

GSK wspiera reklamowo markę Corega [wideo]

Kampanię przygotowały agencje Grey Group i MediaCom.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FIgY0vGtYlos%22%7D
GlaxoSmithKline prowadzi kampanię marki kremu do protez Corega z udziałem Katarzyny Dowbor. Na jej potrzeby przygotowano dwa 30-sekunowe spoty, które emitowane są w telewizji oraz w formie wideo online. Dodatkowym wsparciem jest kampania w wyszukiwarkach.

Za kreację kampanii odpowiada Grey Group. Media dla GSK planuje i kupuje dom mediowy MediaCom Warszawa.