Kraj

Piotr Adamczyk obiecuje 500 zł od Eurobanku

Jeśli w dniu podpisania umowy o pożyczkę klient nie otrzyma środków, to bank wypłaci mu rekompensatę.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FH3hZjnr-7Vs%22%7D
Bank Eurobank rusza z nową kampanią reklamującą pożyczki gotówkowe “Wypożyczka”. Bank postawił na promowanie atrybutu szybkości, czyli gwarancję wypłaty środków w jeden dzień. Nazwa “wypożyczka” odnosi się zaś do kosztów pożyczki, zwanych przez bank “opłatą za wypożyczenie” (pieniędzy).

Osią kampanii jest nowy spot telewizyjny z udziałem Piotra Adamczyka, który od dzisiaj emitowany jest w największych ogólnopolskich i tematycznych stacjach telewizyjnych. Adamczyk wyjaśnia w nim, że przy wypożyczaniu ważna jest gwarancja, a także podkreśla, że w przypadku niezrealizowania przez Eurobank wypłaty środków w dniu złożenia wniosku i podpisania umowy pożyczki klient otrzyma rekompensatę za spóźnienie w wysokości 500 zł.

22 lutego 2016 roku do emisji trafił nowy spot telewizyjny pt. “Ślub”, w którym Piotr Adamczyk przedstawia warunki pożyczki, podkreślając, że w przypadku niezrealizowania przez Eurobank wypłaty środków w dniu złożenia wniosku i podpisania umowy pożyczki klient otrzyma rekompensatę za spóźnienie w wysokości 500 zł.

Kampania obejmuje zasięgiem największe kanały ogólnopolskie i tematyczne, ogólnopolskie i lokalne stacje radiowe, internet (serwisy wideo, reklamy w porównywarkach finansowych i wyszukiwarkach, e-mailingi), a także materiały w placówkach banku (witryny, plakaty, ulotki). Potrwa do końca maja br.

Za jej przygotowanie i realizację odpowiadają agencja GPD, dom produkcyjny Propeller Film oraz dom mediowy Starcom. Spot wyreżyserował Tadeusz Śliwa.