Kraj

Lech wygrywa w sponsoringu sportowym

Najczęściej eksponowaną marką w telewizyjnych relacjach sportowych (np. na planszach stadionowych) w 1999 r. był Lech (Kompania Piwowarska) - według...

Najczęściej eksponowaną marką w telewizyjnych relacjach sportowych (np. na planszach stadionowych) w 1999 r. był Lech (Kompania Piwowarska) – według podsumowania ubiegłorocznych wyników sponsoringu sportowego, wykonanych przez wrocławską firmę Ekspert Media. 1465 pełnych ekspozycji logo Lecha uzyskało łącznie 1 606 448 tys. kontaktów reklamowych, a równowartość czasu reklamowego wyniosła 4 727 144 zł. Drugą marką w zestawieniu był Adidas (1316 ekspozycji, 1 430 121 tys. kontaktów), trzecią – Van Pur (1305 ekspozycji, 1 179 898 tys. kontaktów, ponad połowa dotyczy relacji z rozgrywek koszykówki mężczyzn). Najczęściej sponsorowanymi dyscyplinami, wg Expert Media, są piłka nożna (6306 ekspozycji), koszykówka mężczyzn (5448 ekspozycji), żużel i rajdy samochodowe. Tendencję wzrostową odnotowuje koszykówka kobieca. (PW)