Zagranica

KitKat tworzy parking dla smartfonów

Marka Nestle chce przeciwdziałać psuciu relacji międzyludzkich z powodu obsługi smartfonów.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FjUaoGvuKklo%22%7D
KitKat, marka z portfolio Nestle, zdecydowała się  przeciwdziałać niszczeniu relacji międzyludzkich z powodu angażującej obsługi smartfonów. W tym celu agencja J Walter Thomson London zorganizowała akcję z wprowadzeniem przenośnego parkingu dla smartfonów. Wprowadzeniu gadżetu towarzyszy również poszerzenie portfolio o nowy wariant opakowania zawierającego 11 paluszków do chrupania, aby podzielić się nimi z jak największą liczbą znajomych. KitKat wysłał specjalne “zestawy startowe” do najbardziej innowacyjnych i najczęściej wykorzystujących w swojej pracy smartfony firm, jak Spotify i Citymapper.

(Marketing Magazine)