Marcin Boroszko obejmie stanowisko CEO Media Impact Polska, biura reklamy Grupy Onet RAS Polska – wynika z nieoficjalnych informacji. Zastąpi na tym stanowisku Jacka Dzięcielaka. Ani Boroszko, ani kierownictwo Media Impact Polska i Grupy Onet RAS Polska nie potwierdzili oficjalnie tej informacji.
Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. W portfolio ma 19 marek związanych z Grupą Onet RAS Polska, w tym: Onet, Fakt, Zumi, Forbes, Newsweek Polska, Przegląd Sportowy i Plejada.
Marcin Boroszko jest współtwórcą domu sprzedaży mediów tematycznych Atmedia. Firma działała w latach 1998-2015. O likwidacji Atmediów pisaliśmy w MMP 24 w dniu 7 stycznia 2015 r. Firma funkcjonuje obecnie na rynkach węgierskim i czeskim, gdzie jest brokerem czasu reklamowego w TV.
O planach zmiany szefa Media Impact Polska jako pierwszy poinformował “Puls Biznesu”.