Kraj

Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska

Zastąpi Jacka Dzięcielaka, CEO firmy.

Marcin Boroszko pokieruje Media Impact Polska
Marcin Boroszko obejmie stanowisko CEO Media Impact Polska, biura reklamy Grupy Onet RAS Polska – wynika z nieoficjalnych informacji. Zastąpi na tym stanowisku Jacka Dzięcielaka. Ani Boroszko, ani kierownictwo Media Impact Polska i Grupy Onet RAS Polska nie potwierdzili oficjalnie tej informacji. 

Media Impact Polska to spółka powstała z połączenia biur reklamy Grupy Onet.pl, Zumi i Ringier Axel Springer Polska. Zajmuje się obsługą reklamową zarówno online, jak i offline. W portfolio ma 19 marek związanych z Grupą Onet RAS Polska, w tym: Onet, Fakt, Zumi, Forbes, Newsweek Polska, Przegląd Sportowy i Plejada.

Marcin Boroszko jest współtwórcą domu sprzedaży mediów tematycznych Atmedia. Firma działała w latach 1998-2015. O likwidacji Atmediów pisaliśmy w MMP 24 w dniu 7 stycznia 2015 r. Firma funkcjonuje obecnie na rynkach węgierskim i czeskim, gdzie jest brokerem czasu reklamowego w TV.

O planach zmiany szefa Media Impact Polska jako pierwszy poinformował “Puls Biznesu”.