Kraj

Zenith Media zatrudni dyrektora ds. nowego biznesu

W domu mediowym Zenith Media utworzone zostanie stanowisko new business directora. Trwają finalne rozmowy z kandydatem na to stanowisko, ale...

W domu mediowym Zenith Media utworzone zostanie stanowisko new business directora. Trwają finalne rozmowy z kandydatem na to stanowisko, ale personalia tej osoby nie zostały ujawnione. Niewykluczone, że rozpocznie ona pracę już w listopadzie br. Dotychczas działaniami związanymi z pozyskiwaniem nowych klientów zajmowali się wszyscy menedżerowie Zenith Media. W DS “MMP” z 25.09 br. pisaliśmy o przejściu do Zenith Media Michała Polańskiego, obecnie account directora w Initiative Warszawa. Polański w styczniu br. przejmie obowiązki dyrektora mediów Zenith Media, które dotychczas należały do Daniela Lenarczyka, obecnie zastępcy dyrektora generalnego agencji. Zatrudnienie Polańskiego w Zenith Media przełoży się na zmiany w organizacji pracy zespołu menedżerskiego agencji. – Dotychczas menedżerowie Zenith Media odpowiedzialni za prowadzenie poszczególnych zespołów klientów nie mieli wystarczającego wsparcia, jeżeli chodzi o tworzenie strategii i kontakty z klientami ze strony dyrektorów agencji. Obecnie ma się to zmienić. Michał Polański i Daniel Lenarczyk będą udzielać wskazówek strategicznych w ramach realizowanych projektów i pomagać w nadzorowaniu obsługi klientów przez poszczególnych menedżerów – mówi Jakub Potrzebowski, dyrektor generalny Zenith Media. Raz w miesiącu będą organizowane spotkania zespołu menedżerskiego (operational board), w których oprócz Potrzebowskiego, Lenarczyka, Polańskiego i Wojciecha Piekarskiego, media buying & research directora Zenith Media, uczestniczyć będzie sześciu szefów zespołów klienckich agencji: Maciej Malec, Paweł Milcarz, Szczepan Okła, Monika Szot, Monika Bronowska i Anna Szymańska. – W planach Zenith Media na przyszły rok mamy promocję menedżerów na wyższe stanowiska – mówi Potrzebowski. (PR)