Kraj

Vitamini z nową kampanią sponsoringową

Marka Maspeksu rusza z kolejnym wsparciem swojego brandu. Za kreację kampanii odpowiada Brainbox, a za zakup mediów - Mindshare.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FkHGBzW0aZTs%26feature%3Dyoutu.be%22%7D
Startuje nowa kampania sponsoringowa marki z portfolio wadowickiego Maspeksu – Vitamini. Kampania ma na celu promocję soków marchewkowo-owocowych. Działania będą miały odsłony w telewizji oraz na ekranach bankomatów sieci Euronet.
Tymbark Vitamini to nowa linia soków marchwiowo-owocowych w następujących smakach: Banan-Marchew-Jabłko, Brzoskwinia-Marchew-Jabłko i Malina-Marchew-Jabłko. Producent podkreśla, że zawierają witaminy i błonnik. Za kreację kampanii odpowiada Brainbox, a za zakup mediów – Mindshare.