Kraj

Witryna i konkurs w Interii wspierają kampanię kabin prysznicowych Kabi

Interia.pl przygotowała witrynę i zorganizowała konkurs konsumencki dla firmy Kabi, producenta kabin prysznicowych. Konkurs internetowy jest poszerzeniem kampanii reklamowej marki...

Interia.pl przygotowała witrynę i zorganizowała konkurs konsumencki dla firmy Kabi, producenta kabin prysznicowych. Konkurs internetowy jest poszerzeniem kampanii reklamowej marki Kabi trwającej obecnie w telewizji. Witryna kabi.interia.pl zawiera poza konkursem także podstawowe informacje o firmie i jej produktach. Konkursowi towarzyszy kampania obejmująca wyświetlanie reklam w całym portalu, mailing oraz stałą obecność marki w serwisie domy.interia.pl. Sam konkurs rozgrywany jest w czterech siedmiodniowych edycjach, w których do wygrania są kabiny prysznicowe i zestawy gadżetów. Uczestnicy konkursu wyposażają przedstawioną na zdjęciu łazienkę w elementy pochodzące z oferty Kabi i odpowiadają na pytania konkursowe; nagrody zdobywają ci, którzy zgromadzą najwięcej punktów. (MG)