Wirtualny operator komórkowy Virgin Mobile Polska wprowadza nową ofertę #Najlepiej. To pakiet kosztujący 39 zł, w ramach którego operator oferuje rozmowy i SMS-y bez limitu do wszystkich i 8 GB transmisji danych. Jest on automatycznie odnawiany co miesiąc.
Tę ofertę operator reklamuje w kampanii. Działania marketingowe obejmują spoty telewizyjne i radiowe w głównych oraz tematycznych stacjach, reklamę w internecie (od 26 lutego), a także OOH w głównych miastach w Polsce i kontekstowe kreacje w ramkach reklamowych w warszawskim metrze (od 1 marca). Za koncepcję kreatywną kampanii odpowiedzialna jest agencja Lubię To – Linked by Isobar (Karol Ruciński, Katarzyna Jarzyna, Maciej Kozina i Joanna Biernacka) oraz iProspect (Beata Nowalska, Karolina Gardzińska i Paulina Krzętowska). Po stronie Virgin Mobile – Agnieszka Flis, Monika Mierzejewska, Anna Krawiec oraz Piotr Suchodolski. Produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a postprodukcją LocoMotive. Za zakup mediów po stronie Virgin Mobile odpowiadają Agnieszka Flis i Monika Mierzejewska, natomiast planowanie kampanii zlecono Mindshare (Anna Bieńkowska).
Oferta jest dostępna zarówno dla nowych, jak i dotychczasowych klientów Virgin Mobile.
Dodatkowo każda osoba, która przeniesie swój numer do Virgin Mobile i aktywuje jeden z pakietów, otrzyma dodatkowy transfer danych na zawsze i co miesiąc, w zależności od wybranej oferty.
Virgin Mobile w styczniu br. obsługiwał ponad 320 tys. użytkowników, z których 60 proc. opłaca usługi (w swojej ofercie operator ma bezpłatne pakiety #Freemium: 30 minut rozmów, 30 SMS-ów i 300 MB transmisji danych).