Zagranica

Yorkshire Tea szuka agencji kreatywnej

Taylors of Harrogate, właściciel marki herbaty Yorkshire Tea, poszukuje na Wyspach agencji do obsługi budżetu kreatywnego.

Taylors of Harrogate, właściciel marki brytyjskiej herbaty Yorkshire Tea, ogłosił przetarg na obsługę kreatywną marki. Do tej pory za kreację i realizację działań odpowiadała agencja BMB. Do ponownego przetargu zaproszono również agencje ISBA i BMB, które obsługują całe portfolio marki – herbaty ziołowe i owocowe. BMB wygrało przetarg na kreację dla marki w 2008 r. W ubiegłym roku przygotowało dla marki kampanię o wartości 5 mln funtów pod hasłem “Brewtopia”, ukazującą, z jaką pieczołowitością przygotowywana jest herbata w fabryce. Przetarg na media w 2013 r. wygrało Goodstuff, pokonując w przetargu PHD, MediaCom oraz The7stars. Budżet wynosił 5 mln funtów.

(Campaign)