Od 11 kwietnia 2016 r. Marcin Boroszko obejmie stanowisko prezesa zarządu (CEO) Media Impact Polska oraz chief sales officera Grupy Onet-RAS Polska. Grupa potwierdziła oficjalnie informację, którą podaliśmy w MMP24 w dniu 25 lutego br.
Boroszko wejdzie również do Group Executive Board (GEB), gdzie ma dbać o dobrą współpracę między Media Impact a pozostałymi spółkami z grupy. W strukturach GEB są dziś: Mark Dekan, CEO Grupy Onet-RAS Polska, Edyta Sadowska, CEO Ringier Axel Springer Polska, Aleksander Kutela, CEO Grupy Onet.pl, Grzegorz Kania, CFO Grupy Onet-RAS Polska, oraz Jovan Protic, COO Grupy Onet-RAS Polska.
Jacek Dzięcielak, obecny CEO Media Impact Polska, dołączy do grona członków rady nadzorczej Media Impact Polska i będzie współpracował z grupą.
Marcin Boroszko jest związany z rynkiem mediów od 1998 r. Zaczynał jako dyrektor ds. sprzedaży w Radiu Zet (RRM), a następnie pracował w wydawnictwie G+J Polska jako general commercial director. Od 2000 r. był związany z firmą Atmedia, brokerem mediów tematycznych. Był wieloletnim prezesem tej firmy. O likwidacji Atmediów pisaliśmy w MMP24w dniu 7 stycznia 2015 r.