Kraj

Barbara Sołtysińska rusza z projektem IndaHash

Dzięki IndaHash klienci mogą prowadzić zautomatyzowane kampanie na Instagramie.

Platforma IndaHash.com umożliwia agencjom szybką i zautomatyzowaną współpracę z tysiącami użytkowników Instagrama. Już przed oficjalnym startem w aplikacji zarejestrowało się ponad 35 tys. osób, które docierają do ponad 65 mln followersów. Projekt został stworzony przez współzałożycielkę LifeTube – Barbarę Sołtysińską, a za jego rozwój na rynku polskim odpowiada Marta Zarosa, która przez ostatnie sześć lat była menedżerem w MediaCom Warszawa.

Pierwsze kampanie IndaHash zrealizował dla takich marek, jak: McDonald’s, Milka, Lipton, Wedel, Fanta, KFC, Danone, Nestle Fitness, Adidas, Disney, Rexona czy Electrolux.

– Współpraca z influencerami na YouTube i innych platformach wiąże się często z podpisywaniem indywidualnych umów i wieloma operacyjnymi trudnościami – tłumaczy Barbara Sołtysińska. – Działania contentmarketingowe na YouTube bardzo trudno jest automatyzować, dlatego też postanowiliśmy stworzyć międzynarodową platformę, która pozwoli zautomatyzować działania influencerów, ale na Instagramie. Publikowane tam są przede wszystkim zdjęcia, więc proces współpracy z influencerami może być znacznie szybszy i zdecydowanie prostszy. Dzięki automatyzacji przez IndaHash.com ograniczamy formalności do minimum i stawiamy na efekt – dodaje Sołtysińska.

IndaHash.com wchodzi obecnie również do Niemiec i Wielkiej Brytanii.