Kraj

"Metrocafe.pl" zwiększa nakład i poszerza zasięg

W każdy piątek bezpłatny dziennik "Metrocafe.pl" w nakładzie 500 tys. egzemplarzy będzie rozdawany w 17 największych miastach w Polsce.

"Metrocafe.pl" zwiększa nakład i poszerza zasięg
Według przedstawicieli Agory, wydawcy, zwiększony nakład piątkowej edycji “Metrocafe.pl” to odpowiedź na potrzeby czytelników, którzy chętnie czytają właśnie to wydanie dziennika.

“Metrocafe.pl” będzie mieć specjalnie zaprojektowaną pierwszą stronę oraz infografikę prezentującą dziennik w liczbach. Dodatkowo w Białymstoku, Bydgoszczy, Częstochowie, Kielcach, Lublinie, Olsztynie, Opolu, Rzeszowie i Zielonej Górze pojawią się kolporterzy „Metrocafe.pl”, którzy będą rozdawać wydanie dziennika przechodniom, powiększając tym samym sieć dystrybucji tytułu. – Piątkowe wydania “Metrocafe.pl” cieszą się dużym zainteresowaniem zarówno wśród czytelników, jak i reklamodawców. Poszerzenie zasięgu, a tym samym zwiększenie dostępności dziennika w najważniejszych miastach Polski, to kolejny etap budowania świadomości i rozpoznawalności marki “Metrocafe.pl” – mówi Joanna Garbaczewska, wydawca dziennika w Agorze.

Półmilionowy nakład piątkowego wydania “Metrocafe.pl” to kolejny etap zmian zapoczątkowanych w 2015 r. nową odsłoną serwisu internetowego i kontynuowanych zmianą formy, logo i makiety dziennika.

Od września 2015 r. bezpłatny dziennik “Metrocafe.pl” (dawne “Metro”) ukazuje się w nowej, odświeżonej formule redakcyjnej i graficznej, pod jedną nazwą dla wydania papierowego, serwisu i aplikacji mobilnej.