Kraj

Pedigree ponownie w programie "Przygarnij mnie"

Za wdrożenie strategii kontentowej dla marki Pedigree odpowiada MediaCom Beyond Advertising.

Polscy widzowie mogą śledzić losy nowych bohaterów drugiej edycji programu TVP2 “Przygarnij mnie” – zaadoptowanych psów i ich opiekunów. Tym razem w projekcie udział biorą m.in. Magdalena Steczkowska, Bartosz Obuchowicz, Monika Mazur i jej partner Tomasz Chrapusta, członkowie zespołu Neo, Anna Popek i Mariusz Pudzianowski. W programie poruszone zostaną najważniejsze kwestie związane z opieką nad psami. Wiedzą w tym zakresie wesprze uczestników programu marka Pedigree z portfolio Mars Polska.

Cykl “Przygarnij mnie” to część szeroko zakrojonej kampanii na rzecz odpowiedzialnej adopcji bezdomnych zwierząt i propagowania wiedzy nt. zasad prawidłowej opieki nad czworonogami. 

Za wdrożenie strategii kontentowej dla marki Pedigree odpowiada MediaCom Beyond Advertising.