Zagranica

John Hegarty wspiera mężczyzn, którzy nienawidzą sklepów

Serwis zakupowy The Chapar poleca się mężczyznom, którzy nie znoszą chodzić na zakupy.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FS8MqihUIAm4%22%7D
Małe studio kreatywne The Garage Soho Johna Hegarty’ego przygotowało kampanię dla serwisu zakupowego The Chapar. Główny target to mężczyźni, dla których chodzenie po sklepach jest udręką. Tortury w sklepie oraz narażanie się na wyśmianie i kpiny serwis ma dodatkowo rekompensować osobistym stylistą. W serwisie znajduje się opcja, która sugeruje wybór ubrania w zależności od okazji i wymiarów kupjącego – następnie zakupy dostarcza do domu. Minutowy spot wyreżyserował Elliot Hegarty, a wyprodukowała Royle Productions. Kampania będzie miała odsłony w brytyjskich kinach ze szczególnym naciskiem na Londyn. 

(Campaign)